pedagog, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, trener Treningu Umiejętności Społecznych, trener rozpoznawania i regulacji emocji, Interwent kryzysowy, trener I stopnia Sensoplastyka®

Absolwentka studiów licencjackich na kierunku Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza ze specjalizacją plastyka, studiów magisterskich na kierunku pedagogika z profilem terapii pedagogicznej, studiów podyplomowych w zakresie “Wiedzy o kulturze dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych”. Ukończyła również kursy certyfikacyjne w zakresie: Terapii pedagogicznej, I stopnia Sensoplastyka®, programu profilaktycznego Unplugget, Treningu Umiejętności Społecznych I i II stopnia, Interwencji Kryzysowej – praca w modelu Open Up®, Laboratorium emocji – treningu rozpoznawania i regulacji emocji, diagnozy i terapii ręki I i II stopnia oraz III stopnia grafomotoryki.
Ukończyła liczne szkolenia potrzebne do pracy z dziećmi zarówno w spektrum autyzmu, ADHD, Zespołem Aspergera; m.in. “Uczeń z zespołem Aspergera w środowisku szkolnym”; “Przemoc i cyberprzemoc rówieśnicza, “Co robić, żeby młodzi ludzie nie krzywdzili się nawzajem”, “Nastolatek w kryzysie”, “Nauczyciel wobec dojrzewania psychoseksualnego dzieci i młodzieży”, “Dziecko krzywdzone i zaniedbywane – rozpoznanie symptomów, interwencja, wsparcie”.

Jest nauczycielem dyplomowanym z ponad 20-letnim doświadczeniem w pracy nauczyciela, wychowawcy, pedagoga i szkoleniowca. Prowadziła zajęcia korekcyjno-kompensacyjne i terapeutyczne, pracowała w przedszkolach, domach dziecka, świetlicach środowiskowych i szkolnych, szkołach podstawowych, gimnazjach, liceach, uczelniach wyższych.

W swojej pracy kieruje się dobrem dziecka, wspierając rozwój jego talentów, umiejętności i pomagając w pokonywaniu trudności. Stawia na profesjonalizm, autentyczność, etykę zawodową, życzliwość, empatię oraz integrację różnych narzędzi terapeutycznych.

Zobacz również: